Friday 13 April 2012

A2-T10-U07

Ape yg korang bleh huraikan kat tajuk tu......
hmm....tu sbnrnyer no umah sewa aku....heheh....pindah putrajaya, dok menyewa kat umah tu di kawasan "Flat Antarabangsa" atau lebih dikenali dengan nama flat hijau....nape name die flat antarabangsa??? hmm...sape yg pernh dok situ je tau nape name die cmtu....... heheh.....

kat umah tu aku dok ngan Kak J, Mijan, & my lovely roomate Ah Yaen..... aku syg dorang.....selalu hangout sesame.....kuar makan, karok, berjimba-jimba, berpoya-poya, bershoping-shopping....
byk gak la xtvt aku ngan dorang sepanjang dok kat situ...... kalo x caye, jom tgk gmbo.....




                                                  gi kenduri pertunangan skolmate Yan


                                              makan malam yg sgy mengenyangkan...haa


                                                               ......kekenyangan....


                                                             will miss u all..................                                          




                                                                 yan, kak j, mizan



                                                 

haaa....ni baru sikit......ti de mase aku smbung lg yerk........ti aku cite plak time aku gi genting ngan dorang.... sgt2 happening.......smpai pening2.....
ok la......chow dulu yerk.......next time, jumpe lg....daa  daa  daa......
chow chendol.............


No comments:

Post a Comment